Με την κάθε εκδρομή που διαχειρίζεται το Travel ID δεν στοχεύει απλά στην ικανοποίηση των βασικών αναγκών που αναμένουν οι πελάτες μας. Στόχος μας είναι να παρέχουμε μία εμπειρία ζωής. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δίνουμε μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες.

Πριν την άφιξη των γκρουπ σας:

  • Βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε κατανοήσει πλήρως τόσο τις δικές σας απαιτήσεις όσο και των πελατών σας για μία αξέχαστη εμπειρία και προσαρμόζουμε αναλόγως τις λεπτομέρειες του κάθε προγράμματος.
  • Επαναβεβαιώνουμε το πρόγραμμα της εκδρομής και τις λεπτομέρειες της κάθε κράτησης μία εβδομάδα πριν την άφιξη.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής:

  • Η ομάδα μας επικοινωνεί σε καθημερινή βάση με τους ξεναγούς σε κάθε πόλη, προκειμένου να βεβαιωθεί πως όλα λειτουργούν ομαλά, όπως ακριβώς είχαν προγραμματιστεί.
  • Θα σας δοθεί μία  λίστα επαφών έκτακτης ανάγκης 24 ωρών, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφωνικών αριθμών των αντιπροσώπων που είναι υπεύθυνοι για τις ομάδες σας και των υπεύθυνων του γραφείου μας.

Μετά την  ολοκλήρωση του ταξιδιού:

  • Παρέχουμε έγκαιρες αναφορές. Όλα τα παράπονα των πελατών και τα αιτήματα αποζημίωσης ή επιστροφής χρημάτων, εάν υπάρχουν, θα αναφέρονται σε επίσημα έγγραφα εντός 1 εργάσιμης ημέρας.